sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

FAQ 2

Liikuntarajoitteisilta useimmin kysytyt kysymykset ja käytöskukkaset


Satiirisia dialogeja siitä, mitä oikeastaan kysytään ja missä: Virtuaalimaailma tarjoaa puitteet olla oma itsensä anonyymisti, mutta oikeuttaako se silti käyttäytymään kuin idiootti?

Chattiveikko sanoo: Sä vaikutat todella ihanalta ihmiseltä! Sun jutut saa hymyn mun huulille, ja mulle tulee heti parempi fiilis! Eikö me voitais tavata?

No, saattaisihan se olla mukavaakin, mutta mun täytyy ensin kertoa sulle yksi juttu. Mä tosiaan halusin, että sä huomaat, että oon ihan hyvä tyyppi ennen kuin kerron sen.

Chattiveikko sanoo: Kulta, sä voit kertoo mulle ihan mitä tahansa!
Mä olen liikuntarajoitteinen.

Chattiveikko poistuu keskustelusta.

----------------------------------------------------------

ChatRoomer86 sanoo: Joo, sain sun kuvan sähköpostilla! Oot tosi mukavannäköinen. Lähtisitkö  perjantaina leffaan? Mä tarjoan!
 Se olis kivaa, mutta mun täytyy ensin kertoa sulle yksi juttu. Mä olen liikuntarajoitteinen.


ChatRoomer86 sanoo: Tätä mä en kyllä osannu odottaa. Kuvan perusteella ei olis voinut ikinä uskoa. 
Eivät toimimattomat raajat kasvoihin vaikutakaan. Tai muuhunkaan ulkonäköön.

ChatRoomer86 sanoo: No, eivät varmaan. Musta tuntuu kuitenkin, että tarvii vetää takaisin tuo leffakutsu. Onhan siellä teatterissa pimeää, tekis kuitenkin pahaa. Ymmärrät varmaan. Olen vältellyt ulkomaille lähtöäkin sen takia, että siellä on vammaisia kaduilla.  Älä pidä mua idioottina.


---------------------------------------------------------

Chatbaby sanoo: Mä rakastan näitä meidän syvällisiä keskusteluja. Sä olet sisimmästäsi kaunis, KAUNIS, sä olet hyvä ihminen, mä tiedän sen, vaikka me ei ole koskaan tavattu.. Mä tykkään susta! Sisin on tärkein! Netti on just siitä hyvä, että se antaa tutustua siihen..
(Alustavaa keskustelua sisimmän tärkeydestä, suvaitsevaisuudesta ja muuhun aiheeseen liittyvästä, jota ei tekstin monumentaalisen pituuden vuoksi tässä esitetä) Mä olen liikuntarajoitteinen.
 
Chatbaby sanoo: Jos nyt rehellisiä ollaan, niin en mä pysty olemaan sun kanssa.
No olipa nätisti sanottu. Annetaan olla sitten, niljake! 
 
Chatbaby heitetään ulos huoneesta: liian pitkään keskustelematta.

Kukaan ei sitte vaivautunu kysymään enempää rajoitteen laadusta tai edes pyytämään anteeksi... Haluaako kukaan täällä keskustella säästä??
 

1 kommentti :

  1. Aivan mainiota ja todella asiallista tekstiä! Paras blogi, johon olen koskaan törmännyt, sulla on hyvä ja persoonallinen tyyli kirjoittaa. :) Jatka samaan malliin!

    VastaaPoista